1.

الگوی ترویج صفحه‌نمایش دوم جهت افزایش تعامل مخاطب با محتوا

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 108-77
سمیه لبافی؛ علی اصغر کیاء؛ امرالله تقوا

2.

بررسی تاثیر رسانه های نوین در شکل دهی الگوهای مصرفی جامعه ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 بهمن 1402
کریم نعمتی اقدم؛ نسیم مجیدی؛ علی اصغر کیا

3.

چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر

دوره 7، شماره 28، دی 1400، صفحه 138-111
محمد پویا قاسمی؛ حسین صادقی؛ مهناز نادری؛ علی اصغر کیا

4.

مردم نگاری فرهنگ شبکه ای کاربران ایرانی اینستاگرام

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 80-51
علی اصغر کیاء؛ مرسده نیک بخش

5.

نقش ارتباطات انسانی در ترسیم جایگاه اجتماعی زنان؛ به کمک مطالعه موردی ادبیات داستانی هدایت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 بهمن 1401
سعید ثقه ئی؛ علی اصغر کیا؛ رضا صابری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login