1.

آموزش موسیقی برای دانش آموزان باهوش و بااستعداد: یک مرور نظام مند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 بهمن 1403
راشد محمدیان؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ مهدی واحدی؛ نرگس ذاکرجعفری؛ علی دلاور

2.

بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی

دوره 2، شماره 5، اسفند 1394، صفحه 3-30
اسماعیل زارعی زوارکی

3.

تأثیر الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1403
محمد تقی زائری؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ علی دلاور

4.

تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانش‌آموزان

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 21-37
اسماعیل زارعی زوارکی؛ زینب گرزین

5.

تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر

دوره 3، شماره 11، خرداد 1396، صفحه 17-38
اسماعیل اصلانی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

6.

تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم

دوره 6، شماره 19، فروردین 1402، صفحه 48-63
اسماعیل زارعی زوارکی؛ مهدی واحدی؛ محمدرضا حیدری

7.

تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان

دوره 2، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 59-76
نسرین ترک؛ ملوک خادمی اشکذری؛ اسماعیل زارعی زوارکی

8.

طراحی برنامه یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی و اثربخشی آن بر مهارت حل مسأله دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 دی 1403
فرخ فیضی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ حسن رشیدی؛ فاطمه جعفرخانی


login