1.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر تعلل‌ورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ هشتم

دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 1-13
فرشته هاشمی؛ فریبرز درتاج؛ نور علی فرخی؛ بیتا نصرالهی

2.

اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان

دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 101-118
سمیه سیفی؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حسن عشایری؛ نور علی فرخی؛ فریبرز درتاج

3.

پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس کمال‌گرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان

دوره 13، شماره 45، مهر 1396، صفحه 83-96
نور علی فرخی

4.

تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان

دوره 19، شماره 67، فروردین 1402، صفحه 102-138
مهتاب چنگایی؛ حسین سلیمی بجستانی؛ کیومرث فرح‌بخش؛ آسیه شریعتمدار؛ نور علی فرخی

5.

هنجاریابی و کفایت شاخص های روان سنجی پرسشنامه ی 6 عاملی شخصیت HEXACO-FFI-R در دانشجویان ایرانی

دوره 11، شماره 38، دی 1394، صفحه 1-18
مهدی رحمانی ملک آباد؛ نور علی فرخی؛ جلال آقابیگی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login