1.

تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اسفند 1402
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ عاطفه مهری بازقلعه

2.

تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل

دوره 9، شماره 34، بهمن 1399، صفحه 39-62
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ عاطفه مهری بازقلعه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login