1.

بازاریابی جهانی فردمحور: تطبیق دادن بازاریابی جهانی و بازاریابی یک به یک

دوره 13، شماره 49، خرداد 1385، صفحه 77-105
منیژه بحرینی زاده

2.

تحلیل فرایند «تفسیر» و «تطبیق» قرآن بر اساس کارکرد «سیاق» و «شأن نزول»

دوره 12، شماره 45، تیر 1400، صفحه 143-182
سعید غفرالهی؛ علی احمد ناصح؛ سیدرضا مؤدب

3.

تشیع ومختصات فرهنگ شیعی ازدیدگاه علامه طباطبایی: روش تفسیری اهل بیت(ع)«تفسیرقرآن به قرآن

دوره 3، شماره 5، مهر 1401، صفحه 173-202
محمدرضا ابراهیم نژاد؛ علی کربلائی پازکی

4.

عقلانیت و اخلاق؛ نقطه کانونی تعامل بانکداری ایران با بانکداری بین‌الملل

دوره 17، شماره 67، دی 1396، صفحه 93-146
یداله دادگر؛ ناصر الهی؛ اکبر کشاورزیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login