1.

ارائه یک مدل صادرات غیرنفتی برای ایران

دوره 6، شماره 21، بهمن 1383، صفحه 23-50
عباس شاکری

2.

ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران

دوره 18، شماره 62، تیر 1402، صفحه 161-202
سید محسن لطفی آشتیانی؛ لیلا اندرواژ؛ ابراهیم آلبونعیمی

3.

الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تأثیر آنها بر عملکرد سازمان

دوره 21، شماره 64، شهریور 1390، صفحه 89-116
سید محمد اعرابی؛ امیر مصطفوی

4.

الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران

دوره 9، شماره 36، شهریور 1400، صفحه 71-113
مهدی سلطانی نژاد؛ کیامرث فتحی هفشجانی؛ غلامرضا هاشم زاده خوراسگانی؛ ابوتراب علیرضائی

5.

امکان‏سنجی خوشۀ گردشگری در شهرستان بندر انزلی

دوره 5، شماره 14، اسفند 1389، صفحه 93-123
حمید ضزغام؛ صمد حاجی محمد امینی

6.

بی ثباتی تجارت (صادرات و واردات) محصولات کشاورزی در اقتصاد ایران (1360-1378) : تجزیه شاخص بی ثباتی کوپاک

دوره 6، شماره 18، فروردین 1383، صفحه 141-155
علی حسین صمدی

7.

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری کسب و کارهای خوشه صنعتی شیلات استان سیستان و بلوچستان با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای

دوره 9، شماره 24، فروردین 1391، صفحه 115-139
حبیب اله سالارزهی؛ جاسم دژکام

8.

مدلی برای شناسایی صنایع برتر دربازار سرمایه ایران با استفاده از روش تصمیم‏گیری چندمعیاره TOPSIS : با تأکید بر فرآیند توسعه صنعتی

دوره 12، شماره 44، فروردین 1391، صفحه 47-71
علی جمالی؛ عباس ابراهیمی؛ عادل افخمی

9.

مدل رقابت پذیری صنایع تولیدی در ایران

دوره 9، شماره 22، مهر 1390، صفحه 75-104
حسین رحمان سرشت؛ میترا صفاییان

10.

مدلسازی عوامل رقابت پذیری رسانه های مکتوب با شبکه های اجتماعی در راستای ادامه حیات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1402
محمدجواد افشارصفوی؛ گلنار شجاعی باغینی؛ محمدرضا رستمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login