1.

اثر‏بخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر درک مطلب دانش‎آموزان پسر دوم راهنمایی منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران

دوره 6، شماره 18، مهر 1389، صفحه 130-154
دکتر نورعلی فرخی

2.

بررسی تأثیر ساده سازی واژگانی بر خواندن و درک مفاهیم

دوره 7، شماره 22، دی 1383، صفحه 26-57
منصور فهیم؛ مجید نعمت پور

3.

برنامه درسی تکلیف محور؛ رویکردی نوین برای تقویت فارسی آموزی

دوره 15، شماره 47، خرداد 1390، صفحه 161-180
رضامراد صحرائی

4.

پژوهشی توصیفی یا مطالعه توصیفی کارکرد زبانی داوطلبان IELTS ایرانی

دوره 8، شماره 24، تیر 1384، صفحه 71-86
عرشیا کیوانفر

5.

تأثیر تعامل بر درک مطلب خواندن

دوره 8، شماره 24، تیر 1384، صفحه 66-86
ساسان بالغی زاده

6.

جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متن‌کاوی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی

دوره 6، شماره 21، مهر 1396، صفحه 169-188
سلما کشاورزیان؛ حوریه براردخت

7.

رابطۀ ساز‌وکارهای شناختی و خواندن در کودکان دبستانی با توجه به ماهیت خط فارسی

دوره 8، شماره 14، مهر 1400، صفحه 7-36
نیما نوری؛ شهلا رقیب دوست

8.

شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس نگرش به خواندن برای دانش‌آموزان دورة راهنمایی

دوره 11، شماره 38، دی 1394، صفحه 1-25
مسعود حسینچاری؛ آناهیتا مهرپور

9.

مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور

دوره 8، شماره 28، مهر 1400، صفحه 49-70
مهشید التماسی؛ فاطمه فهیم نیا؛ محمد ابویی اردکان

10.

مقایسه سطح حافظه کاری در دانش‌آموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبان‌شناختی و عادی در خواندن

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 149-169
عارف کشتگر؛ میترا راستگومقدم؛ محمد حسین سالاری فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login