1.

آسیب‌شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی

دوره 12، شماره 42، دی 1395، صفحه 129-154
وحیده علی پور؛ سمیرا بکان؛ رحیم مرادی

2.

بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینی‌شده در مدل تشخیصی شناختی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 دی 1402
شعیب قاسمی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ فرزاد اسکندری

3.

تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 1-17
داریوش نوروزی؛ مرضیه محمدی

4.

تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن

دوره 6، شماره 22، دی 1394، صفحه 41-68
اعظم مقدم؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ نورعلی فرخی؛ معصومه استاجی

5.

شباهت واژه ها در زبان های فارسی و انگلیسی

دوره 2، شماره 9.10، دی 1378، صفحه 135-141
حسین ملانظر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login