1.

The Role of Emotioncy in Cognitive Load and Sentence Comprehension of Language Learners

دوره 9، شماره 1، شهریور 2020، صفحه 29-55
Nazanin Azamnouri؛ Reza Pishghadam؛ Elham Naji Meidani

2.

تعیین ویژگی‌های محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 122-143
حسین زنگنه؛ الهه ولایتی؛ ابراهیم ابوالقاسمی

3.

شناسایی تکنیک‌های کاهش بار شناختی مشارکتی در محیط‌های الکترونیکی (E_CCLT): مروری نظام‌مند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 بهمن 1403
فاطمه مسلمی؛ فاطمه رضائی؛ محدثه خوبان؛ رها عابدی

4.

طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن

دوره 14، شماره 49، مهر 1397، صفحه 1-27
الهه ولایتی؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درامدی؛ اسماعیل سعدی پور


login