1.

اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی

دوره 14، شماره 49، مهر 1397، صفحه 153-172
رحیم مرادی؛ علی دلاور؛ بهنام رسولی؛ ریحانه صالح راد؛ زهرا طاهری

2.

اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی

دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 151-171
جواد مصرآبادی؛ اکبر علیلو

3.

ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان: مطالعه ترکیبی

دوره 12، شماره 44، تیر 1400، صفحه 95-115
عابدین دارابی عمارتی؛ جعفر جهانی

4.

تأثیر الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1403
محمد تقی زائری؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ علی دلاور

5.

تأثیرچندرسانه‌ای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی

دوره 4، شماره 14، تیر 1393، صفحه 83-103
سعید موسی پور؛ فاطمه امیری

6.

تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی

دوره 6، شماره 21، مهر 1402، صفحه 86-105
امیر سبزی پور؛ گلاویژ قادریان؛ کبری احمدی پارسا

7.

تحلیل محتوای کتاب‌های علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد

دوره 2، شماره 5، آبان 1395، صفحه 17-32
حسنعلی گرمابی


login