1.

بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان

دوره 23، شماره 75، مهر 1393، صفحه 39-68
محمود محمدیان؛ قاسم بخشنده

2.

تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی

دوره 20، شماره 62، مهر 1389، صفحه 115-142

3.

عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران)

دوره 9، شماره 36، دی 1402، صفحه 393-349
هما درودی؛ هادی محمدی

4.

نقش برنامه‌های واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرف‌کننده

دوره 11، شماره 43، فروردین 1402، صفحه 1-29
علی آتش‌سوز؛ پریناز رحمانی

5.

نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی

دوره 1، شماره 3، مهر 1391، صفحه 105-122
رزگار محمدی؛ رضا صادقی


login