1.

بررسی تطبیقی رابطه بین سبک تفکر با سن، جنسیت، رشته تحصیلی و میزان تحصیلات در معلمان مقاطع سه گانه ابتدایی، راهنمایی و متوسطه

دوره 2، شماره 5، مهر 1385، صفحه 37-58
ناهید جهانشاهی؛ صغری ابراهیم قوام

2.

بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم یابی مقیاس سنجش سبک های تفکر استرنبرگ - واگنر برای مدیران مؤسسات آموزش عالی تهران

دوره 1، شماره 2، دی 1384، صفحه 93-122
علی اکبر فتح اللهی

3.

بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان

دوره 12، شماره 46، دی 1400، صفحه 145-171
مرضیه حمزه زاده؛ وحید مشکی؛ شهریار شهیدی؛ روح الله منصوری سپهر

4.

روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی

دوره 6، شماره 24، تیر 1395، صفحه 103-121
مهتاب پورآتشی؛ اصغر زمانی

5.

سنجش و بررسی ارتباط سبک‌های تفکر و جهت‌گیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان

دوره 13، شماره 45، مهر 1396، صفحه 59-81
مهتاب پورآتشی؛ اصغر زمانی

6.

نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره‌های آموزش الکترونیکی

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 95-118
رحیم مرادی؛ پیمان کامکار؛ اسماعیل سعدی پور؛ الهه ولایتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login