1.

ChatGPT-4 : Assistant éducatif innovant pour les enseignants du français

دوره 4، شماره 8، خرداد 2024، صفحه 39-58
Hedieh Ghavamian؛ Shadi Dogani

2.

اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک

دوره 7، شماره 22، دی 1390، صفحه 1-20
حسین جعفری ثانی؛ حمیده پاک مهر

3.

تدوین و اعتباریابی پرسش‌نامه ارزشیابی «فضیلت حرفه‌ای معلمان»

دوره 8، شماره 32، دی 1403، صفحه 123-171
نادر حسین‌پناهی؛ ناصر شیربگی

4.

رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی

دوره 5، شماره 14، فروردین 1403، صفحه 103-121
لیلا حبیبی

5.

روش رویه ای برای تدریس دستور زبان و تأثیر آن در مهارت نگارش دانشجویان

دوره 7، شماره 22، دی 1383، صفحه 76-88
خشایار سائدی

6.

مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری

دوره 7، شماره 20، تیر 1390، صفحه 95-130
مسعود مرادی؛ هاشم فردانش


login