1.

On the Iranian In-service and Pre-service Language Teachers’ Perceptions of Educational Supervision Concerning their Professional Development

دوره 4، شماره 2، اسفند 2015، صفحه 55-27
Nasser Rashidi؛ Ali Forutan

2.

Providing Smart Model of Professional Skills Development of Secondary Education in Tehran

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 311-333
Hasan Najafi؛ Muslim Ghobadian؛ Ebrahim Pour Hosseini

3.

Teaching Quality of EFL Teachers: Do Years of Teaching Experience Matter?

دوره 11، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 161-186
Mehri Jalali

4.

رابطه مدیریت دانش با توسعه حرفه‌ای و عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه ایلام در سال 1398

دوره 7، شماره 24، مهر 1399، صفحه 25-41
محمدحسن مرشدی تنکابنی

5.

نیازها و روش‌های ارتقای بالندگی حرفه ای مدیران ارشد

دوره 31، شماره 106، دی 1401، صفحه 41-64
سعید هداوند؛ افسانه زمانی مقدم؛ علی تقی پور ظهیر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login