1.

Content Marketing Scientific Articles in the WOS: A Bibliometric Analysis

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 47-77
Zahra Sadeqi-Arani؛ Elmira Janavi

2.

Designing the Process Model of Content Marketing with the Approach of Strengthening the Customers' Purchase Intention in the Keshavarzi Bank Services

دوره 4، شماره 7، مهر 2023، صفحه 145-170
Abdul Rahim Noroozi؛ Rasool Sanavifard؛ Ali Asghar Eyvazi Heshmat

3.

The Conceptual Model for the Digital Content Marketing of Social Media to Boost Green Marketing

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 175-196
Suma Mozaffari؛ Soleyman Iranzade؛ Hossein Gharabeygloo؛ Reza Ranjpoor

4.

ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس

دوره 15، شماره 52، دی 1399، صفحه 175-208
محمود معارفی؛ هوشنگ اسدالله؛ اسماعیل حسن پور قروقچی

5.

امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا

دوره 2، شماره 7، آبان 1395، صفحه 157-190
طاهر روشندل اربطانی؛ سعیدرضا عاملی؛ مجتبی حاجی جعفری

6.

شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب

دوره 10، شماره 40، تیر 1401، صفحه 167-200
محمد صالح ترکستانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فاطمه گلشنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login