1.

اثربخشی نمایش‌درمانی بر مبنای ذهنی‌سازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

دوره 13، شماره 52، دی 1402، صفحه 219-246
خدیجه کابلی؛ محمدرضا بردیده؛ سیامک سامانی؛ لیلا خبیر

2.

برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

دوره 13، شماره 51، مهر 1402، صفحه 239-271
سیف الله آقاجانی؛ علی کرمانی؛ متینه عبادی؛ علی سلمانی

3.

تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانه‌ها در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

دوره 6، شماره 23، مهر 1395، صفحه 129-149
زهرا ازادی؛ ناهید اکرمی؛ احمد عابدی

4.

مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد و فرزندپروری مبتنی بر روان‌ شناسی مثبت‌گرا بر رابطه مادر-کودک در مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

دوره 14، شماره 56، دی 1402، صفحه 169-203
دکترناصر امینی؛ محبوبه بنانی؛ محمود برجعلی؛ مولود کیخسروانی

5.

مقایسه تأثیر روش‌های آموزش دلگرم‌سازی، ‌رفتاری و دارو درمانی بر مهارت‌های خودکنترلی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

دوره 4، شماره 16، آذر 1393، صفحه 153-175
محمود برجعلی؛ حمید علی‌زاده؛ حسن احدی؛ نورعلی فرخی؛ فرامرز سهرابی؛ محمدرضا محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login