1.

اعتباریابی الگوی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیط های یادگیری

دوره 16، شماره 58، دی 1399، صفحه 217-242
نسرین علی پور؛ داریوش نوروزی؛ محمد نوریان

2.

سنتز پژوهی مؤلفه ‏های مؤثر بر کیفیت محیط‏های یادگیری

دوره 4، شماره 14، فروردین 1397، صفحه 71-103
نسرین علی پور؛ داریوش نوروزی؛ محمد نوریان

3.

طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزه‌های آموزش و یادگیری

دوره 7، شماره 23، فروردین 1403، صفحه 65-107
پروین سالاری چینه؛ مژگان قانع ملاطی

4.

طراحی محیط یادگیری مبتنی بر نظریه یادگیری تحولی برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه

دوره 16، شماره 56، تیر 1399، صفحه 307-337
زهرا وحیدی؛ کامبیز پوشنه؛ علی اکبر خسروی؛ مهشید ایزدی

5.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی

دوره 8، شماره 29، اردیبهشت 1397، صفحه 1-34
احسان طوفانی نژاد؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ شین داسون؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ علی دلاور


login