1.

Identification and Evaluation Factors for Improving Online Shopping Based on Customer Experience in E-Start-ups in the Field of Health and Medical Care

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 229-246
Javad Safavieh؛ Bita Tabrizian؛ Leila Andervazh؛ Ebrahim Albo Naiemi

2.

بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام

دوره 8، شماره 10، دی 1398، صفحه 31-48
مهرداد محرم زاده؛ سعیده فتاح

3.

تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد

دوره 8، شماره 8، تیر 1398، صفحه 23-46
انیس منیعی؛ امین خطیبی؛ صدیقه حیدری نژاد

4.

طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت

دوره 11، شماره 44، تیر 1402، صفحه 259-287
سحر مساح چولابی؛ کامبیز شاهرودی؛ نرگس دل افروز؛ یلدا رحمتی

5.

عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان

دوره 6، شماره 23، خرداد 1397، صفحه 175-212
سید حمید خدادادحسینی؛ محمدرضا اسداللّهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login