1.

انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگ‌طلبانه در نسل بعد

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 59-81
ماندانا سجادی؛ حسین سلیمی

2.

بررسی تحول همدلی، اختلالات درونی‌سازی و برونی‌سازی در دانش آموزان دختر و پسر 5 تا 11 سال

دوره 8، شماره 30، تیر 1396، صفحه 195-218
زینب خانجانی؛ جعفر بهادری خسروشاهی

3.

پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه

دوره 11، شماره 42، تیر 1400، صفحه 187-216
سیف اله آقاجانی؛ متینه عبادی؛ ساناز عینی

4.

تدوین مدل رضایت زناشویی بر اساس کارکردهای اجرایی با نقش میانجی همدلی در زوجین شاغل

دوره 14، شماره 55، مهر 1402، صفحه 125-149
طاهره فضائلی؛ حسن حیدری؛ رحیم حمیدی پور

5.

رابطۀ هدف گزینی اجتماعی و سازگاری با مدرسه:نقش واسطه ای نشخوار فکری، همدلی و بخشایش

دوره 17، شماره 59، فروردین 1400، صفحه 57-92
اکبر نصیری؛ امید شکری؛ جلیل فتح آبادی؛ مسعود شریفی

6.

عواطف اخلاقی و نگرش به مجازاتِ مرگ

دوره 28، شماره 92، خرداد 1400، صفحه 31-66
ابوتراب طالبی؛ مرتضی رستمی قزلدرق

7.

مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه‌ای همدلی

دوره 11، شماره 44، تیر 1400، صفحه 57-86
حسین سوری؛ پروین کدیور؛ هادی کرامتی؛ حمیدرضا حسن آبادی

8.

مقایسۀ ابعاد همدلی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی

دوره 3، شماره 10، تیر 1392، صفحه 93-112
زینب عابدی داریونی؛ لعیا بشاش

9.

نقد شوپنهاور از فلسفة اخلاق کانت

دوره 10، شماره 37، فروردین 1393، صفحه 45-62
محمدرضا عبداله نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login