1.

Hidden Curriculum Components, Learners’ National Identity, and Self-Efficacy: A Model for Iranian EFL Teachers

دوره 10، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 233-267
Zeinab Sazegar؛ Hamid Ashraf؛ Khalil Motallebzadeh

2.

تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان

دوره 5، شماره 18، دی 1401، صفحه 97-123
سعید شریفی رهنمو؛ آیت اله فتحی؛ حسن عباسی

3.

تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته

دوره 19، شماره 67، فروردین 1402، صفحه 216-240
سیده خدیجه مرادیان گیزه رود؛ عزت اله قدم پور؛ مسعود صادقی؛ محمد عباسی؛ فیروزه غضنفری

4.

سنجش اثربخشی دوره‌های آموزشی ضمن ‌خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقه‌ای استان مازندران)

دوره 8، شماره 27، تیر 1400، صفحه 177-203
حامد محمدی


login