1.

روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج

دوره 13، شماره 49، مهر 1401، صفحه 31-51
علی بنی اسدی؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم خدایی؛ خسرو باقری؛ بلال ایزانلو

2.

کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی

دوره 14، شماره 54، دی 1402، صفحه 6-27
زهرا جهانبخش؛ نور علی فرخی؛ علی دلاور؛ جلیل یونسی

3.

ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ

دوره 10، شماره 37، مهر 1398، صفحه 57-70
نورعلی فرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login