1.

Can Market Knowledge Lead to the Formation of Entrepreneurial Opportunities and Commercialization in Sports Startups?

دوره 2، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 71-86
Amir Rahimi؛ Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi؛ Rasool Norouzi Seyed Hosseini

2.

Identification and Evaluation Factors for Improving Online Shopping Based on Customer Experience in E-Start-ups in the Field of Health and Medical Care

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 229-246
Javad Safavieh؛ Bita Tabrizian؛ Leila Andervazh؛ Ebrahim Albo Naiemi

3.

تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد استارت‌آپ با تأکید بر انعطاف‌پذیری استراتژیک و نوآوری دیجیتال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 فروردین 1404
محمد فاریابی؛ صمد رحیمی اقدم؛ زهرا رنجبر ارشتناب؛ زهرا قربانی مودب

4.

تغییر مدل کسب و کار استارتاپ ها از طریق رویکرد مبتنی بر الگو مدل کسب‌وکار

دوره 13، شماره 52، تیر 1404
محمدتقی تقوی فرد؛ پیام حنفی زاده؛ سعیده مهری؛ ایمان رئیسی وانانی

5.

چارچوب رویه‌های زمینه‌ای توسعه‌ی حسابداری جهت پیاده‌سازی استارتاپ‌های مالی در شرکت‌های بازار سرمایه

دوره 21، شماره 83، آبان 1403، صفحه 213-266
سیدعلیرضا حسینی؛ حسن ولیان؛ محمدرضا عبدلی؛ مریم شهری


login