1.

Can Market Knowledge Lead to the Formation of Entrepreneurial Opportunities and Commercialization in Sports Startups?

دوره 2، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 71-86
Amir Rahimi؛ Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi؛ Rasool Norouzi Seyed Hosseini

2.

Identification and Evaluation Factors for Improving Online Shopping Based on Customer Experience in E-Start-ups in the Field of Health and Medical Care

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 229-246
Javad Safavieh؛ Bita Tabrizian؛ Leila Andervazh؛ Ebrahim Albo Naiemi

3.

چارچوب رویه‌های زمینه‌ای توسعه‌ی حسابداری جهت پیاده‌سازی استارت‌آپ‌های مالی در شرکت‌های بازار سرمایه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 تیر 1403
سیدعلیرضا حسینی؛ حسن ولیان؛ محمدرضا عبدلی؛ مریم شهری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login