1.

Holistic Identity of Language Teachers: A Grounded Theory Study

دوره 9، شماره 1، بهار و تابستان 2020، صفحه 321-356
Mina Tasouji Azari؛ Saeideh Ahangari؛ Zohreh Seifoori

2.

ارائه‌‌‌ الگوی روانشناختی شکوفایی انسان بر اساس نظریه زمینه ای: یک پژوهش کیفی

دوره 10، شماره 34، زمستان 1393، صفحه 207-232
هانیه هژبریان؛ ایمان ا... بیگدلی؛ محمود نجفی؛ علی محمد رضایی

3.

بازسازی معنایی ساخت هویت شخصی پست‌مدرن (مورد مطالعه: جوانان شهر بجنورد)

دوره 25، شماره 82، پاییز 1397، صفحه 31-69
محسن نیازی؛ هادی افرا

4.

تحلیل کیفی بررسی نقش نوسازی جامعه همراه با رسانه های مجازی بر ساختار خانواده

دوره 8، شماره 31، پاییز 1396، صفحه 133-164
بابک اسلام زاده؛ معصومه اسمعیلی؛ سمیه کاظمیان

5.

دین عامه، ناکامی‌های عینی و استراتژی زنانه امیدواری: مطالعه تجربه دعانویسی در شهر سنندج.

دوره 2، شماره 4، تابستان 1394، صفحه 1-35
کمال خالق پناه؛ فاطمه میرزاوندیان؛ اختر جلوند

6.

دوراهی کنش تفاهمی و عقلانیت راهبردی در حکمرانی منابع آب: مطالعه کیفی فرایندهای ارتباطی ذی‌نفعان آب دشت رفسنجان

دوره 6، شماره 12، پاییز و زمستان 1398، صفحه 251-278
سیده بهار زندرضوی؛ هادی خانیکی؛ داریوش بوستانی؛ اکبر نصرالهی کاسمانی

7.

ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران

دوره 6، شماره 24، تابستان 1395، صفحه 201-228
عباس عباس پور؛ محمد مجتبی زاده؛ احسان اکرادی

8.

کاربرد نظریه زمینه ای در پژوهش های مرتبط با دانش بومی حفاظت؛ رویکردی برای پاسداشت میراث فرهنگی ناملموس

دوره 2، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 145-177
رضا رحیم نیا؛ مهران قرائتی؛ علی زمانی فرد

9.

مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اردیبهشت 1400
مهشید التماسی؛ فاطمه فهیم نیا؛ غلامرضا فلسفی منش


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.