1.

ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران

دوره 18، شماره 62، تیر 1402، صفحه 161-202
سید محسن لطفی آشتیانی؛ لیلا اندرواژ؛ ابراهیم آلبونعیمی

2.

بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال

دوره 8، شماره 32، دی 1401
مهدی بشیرپور؛ زهره دهدشتی شاهرخ

3.

شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی)

دوره 12، شماره 46، آبان 1402، صفحه 219-257
امیر والافر؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ داود فیض

4.

طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین

دوره 10، شماره 38، دی 1400، صفحه 69-107
علی دادوند؛ علی صنایعی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ آذرنوش انصاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login