1.

Customer Experience of Electronic Services in Information Technology Organizations Based on Digital Developments

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 196-223
Fatemeh Saeedi؛ Abolfazl Danaei؛ Seyed Mohammad Barzegar

2.

Identification and Evaluation Factors for Improving Online Shopping Based on Customer Experience in E-Start-ups in the Field of Health and Medical Care

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 229-246
Javad Safavieh؛ Bita Tabrizian؛ Leila Andervazh؛ Ebrahim Albo Naiemi

3.

Providing a Model for Improving the E-Banking Customer Experience Using Digital Marketing Tools (Approach to Enriching the Value of Digital Banking During the Outbreak of Infectious Diseases)

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 133-154
Mohammad Ali Ghazi Kelahroodi؛ Farshad Faezi Razi؛ Younos Vakil Alroaia

4.

بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند

دوره 12، شماره 39، مهر 1396، صفحه 49-72
فرشته منصوری مؤید؛ محمد مرادی؛ فاطمه ملایی

5.

چارچوب ارزش‌آفرینی خدمات کانال‌های ترکیبی در صنعت بانکداری

دوره 17، شماره 54، مهر 1398، صفحه 141-182
منوچهر زمانی فریزهندی؛ پیام حنفی زاده؛ زهره دهدشتی شاهرخ

6.

مدلی برای پیاده‌سازی تحول دیجیتال در بانک‌های غیردولتی تجاری ایران

دوره 14، شماره 53، مهر 1404
هادی تقوی؛ محمد مهرآیین؛ مهدی شامی‌ زنجانی؛ علبرضا خوراکیان

7.

مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 329-356
احمد رحمانی؛ مجید سروری؛ رضا رادفر؛ محمود البرزی

8.

نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان

دوره 9، شماره 25، فروردین 1393، صفحه 34-68
زهره دهدشتی؛ سجاد خانی؛ امین اجلی


login