1.

Impact of Social Media Marketing on Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destination: Evidence from Isfahan, Iran

دوره 2، شماره 2، فروردین 2021، صفحه 149-170
Niloufar Hadianfar

2.

Presentation and Validation of Brand-Customer Communication Model in Social Media Platform: A Case Study: Cosmetics Industry

دوره 5، شماره 9، مهر 2024، صفحه 110-138
Shahram Hashemnia؛ Ozhan Karimi؛ Nazanin Emamgholi

3.

Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing

دوره 5، شماره 9، مهر 2024، صفحه 205-235
Reyhaneh Toudeh Bahambari؛ Hossein Hakimpour؛ Mahdi Mahmoodzadeh Vashan؛ Hamid Rezaeifar

4.

زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME)

دوره 9، شماره 35، آبان 1402، صفحه 196-161
فاطمه معصومی؛ حسن بیابانی؛ ملیحه سیاوشی


login