1.

از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 174-123
سمانه کوهستانی؛ فردین علیخواه؛ نادر افقی؛ هدی حلاج زاده

2.

بررسی جامعه‌شناختی مخاطبان فرهنگ سلبریتی در اینستاگرام فارسی

دوره 5، شماره 20، بهمن 1398، صفحه 113-148
مصطفی اجتهادی؛ وحید کشافی نیا

3.

بررسی سیاست کیفری اسلام از منظر حدیث نبوی درءالحد

دوره 1، شماره 2، دی 1391، صفحه 15-40
امیر حمزه سالار زایی

4.

طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند مقاصد گردشگری با بهره‌گیری از روش داده بنیاد

دوره 20، شماره 70، تیر 1404
علیرضا حمیدزاده اربابی؛ ناصر سیف اللهی؛ قاسم زارعی؛ محمد باشکوه اجیرلو

5.

نقش پاسخگویی بر رضایت و عملکرد شغلی: آزمون اثر میانجی رفتار شهروندی و شهرت

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1394، صفحه 141-164
سجاد جهانی؛ محمد حسنی؛ ابوالفضل قاسمزاده

6.

نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده

دوره 8، شماره 22، تیر 1392، صفحه 58-79
شمس الدین ناظمی؛ فهیمه سادات سعادت یار


login