1.

Scaffolding Comprehension and Recall Gaps: Effects of Paratextual Advance Organizers

دوره 2، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 125-148
Zia Tajeddin

2.

اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود خواندن، درک مطلب و سرعت خواندن دانش‏آموزان

دوره 8، شماره 24، تیر 1391، صفحه 2-28
حمیدرضا دائمی

3.

اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن

دوره 6، شماره 23، مهر 1395، صفحه 51-81
پرستو حریری؛ هاییده صابری؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

4.

اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه

دوره 7، شماره 27، آبان 1396، صفحه 185-208
سالار فرامرزی؛ عادل محمدزاده

5.

تأثیر آموزش نقشه مفهومی به عنوان شیوه ای پس شنیداری بر درک شنیداری فراگیران زبان خارجی

دوره 8، شماره 24، تیر 1384، صفحه 87-104
منصور فهیم

6.

تأثیر کاربرد تکنیک Concept map بر قدرت درک مطلب شنیداری زبان‌آموزان ایرانی

دوره 11، شماره 32، شهریور 1386، صفحه 50-64
منصور فهیم؛ رقیه مهدی پور آذر

7.

توانایی کودکان مبتلا به سندرم داون فارسی‌زبان در درک ساختارهای نحوی ساده و مرکّب

دوره 13، شماره 39، خرداد 1388، صفحه 57-76
شهلا رقیب دوست


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login