باقری, حوریه, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, اسدزاده, حسن. (1403). تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریۀ کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیّت تحصیلی دانشآموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/jep.2025.80626.4031
حوریه باقری; فریبرز درتاج; اسماعیل سعدی پور; حسن اسدزاده. "تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریۀ کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیّت تحصیلی دانشآموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22054/jep.2025.80626.4031
باقری, حوریه, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, اسدزاده, حسن. (1403). 'تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریۀ کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیّت تحصیلی دانشآموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/jep.2025.80626.4031
باقری, حوریه, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, اسدزاده, حسن. تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریۀ کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیّت تحصیلی دانشآموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22054/jep.2025.80626.4031