1.

تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریۀ کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیّت تحصیلی دانش‌آموزان

حوریه باقری؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ حسن اسدزاده

2.

تاثیر استفاده از بازی‌های آموزشی دیجیتال بر سرعت پردازش اطلاعات و انتقال یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی

حمیدرضا مقامی؛ فاطمه دهقانی؛ یوسف مهدوی نسب

3.

اثربخشی آموزش فرزندپروری با رویکرد آدلر - درایکورس بر همدلی و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان دبستان منطقه 10 شهر تهران

مهدی خانجانی؛ مریم السادات لاریجانیان؛ احمد برجعلی

4.

نقش واسطه‌ای حساسیت اخلاقی در رابطه بین کمال‌گرایی مثبت و بی‌صداقتی تحصیلی

زهرا حجتی قلاتی؛ فریبرز نیکدل؛ محمدرضا فیروزی؛ سارا طراویان

5.

بررسی روابط ساختاری بین کارکردهای اجرایی، انگیزه تحصیلی، اضطراب و افسردگی در بین دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری

محمدحسن آقائی؛ محمد باقر حسنوند؛ علی تاری

6.

اثر‌بخشی شبیه سازی ذهنی فرآیندی و فرآورده‌ ای بر انعطاف‌پذیری شناختی، اهمال‌کاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

فاطمه بهجتی اردکانی؛ فاطمه حسین پورزاد؛ آزاده چوب فروش زاده

7.

آزمون مدل ساختاری بی‌صداقتی تحصیلی بر اساس باورهای ضمنی هوش با نقش میانجی هویت اخلاقی در دانش آموزان شهر تهران

کامران بالسینی؛ بهمن کرد؛ آرزو اسکویی شمال

8.

رابطه ی مهارت های فراشناختی با خلاقیت هیجانی : مقایسه دانشجویان حضوری و الکترونیکی دانشگاه اصفهان

منیر مصور؛ یاسمین عابدینی؛ اعظم اسفیجانی

9.

اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر اضطراب: مروری نظاممند و فراتحلیل

لیلا میرزایی؛ مریم بیک خورمیزی؛ زهرا گلی زاده؛ محبوبه میرزایی


login