1.

تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریۀ کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیّت تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 7-44
حوریه باقری؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ حسن اسدزاده

2.

تاثیر استفاده از بازی‌های آموزشی دیجیتال بر سرعت پردازش اطلاعات و انتقال یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی

صفحه 45-77
حمیدرضا مقامی؛ فاطمه دهقانی؛ یوسف مهدوی نسب

3.

اثربخشی آموزش فرزندپروری با رویکرد آدلر - درایکورس بر همدلی و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان دبستان منطقه 10 شهر تهران

صفحه 79-110
مهدی خانجانی؛ مریم السادات لاریجانیان؛ احمد برجعلی

4.

نقش واسطه‌ای حساسیت اخلاقی در رابطه بین کمال‌گرایی مثبت و بی‌صداقتی تحصیلی

صفحه 111-145
زهرا حجتی قلاتی؛ فریبرز نیکدل؛ محمدرضا فیروزی؛ سارا طراویان

5.

بررسی روابط ساختاری بین کارکردهای اجرایی، انگیزه تحصیلی، اضطراب و افسردگی در بین دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری

صفحه 147-169
محمدحسن آقائی؛ محمد باقر حسنوند؛ علی تاری

6.

اثر‌بخشی شبیه سازی ذهنی فرآیندی و فرآورده‌ ای بر انعطاف‌پذیری شناختی، اهمال‌کاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 171-198
فاطمه بهجتی اردکانی؛ فاطمه حسین پورزاد؛ آزاده چوب فروش زاده

7.

آزمون مدل ساختاری بی‌صداقتی تحصیلی بر اساس باورهای ضمنی هوش با نقش میانجی هویت اخلاقی در دانش آموزان شهر تهران

صفحه 199-227
کامران بالسینی؛ بهمن کرد؛ آرزو اسکویی شمال

8.

رابطه ی مهارت های فراشناختی با خلاقیت هیجانی : مقایسه دانشجویان حضوری و الکترونیکی دانشگاه اصفهان

صفحه 229-253
منیر مصور؛ یاسمین عابدینی؛ اعظم اسفیجانی

9.

اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر اضطراب: مروری نظاممند و فراتحلیل

صفحه 255-280
لیلا میرزایی؛ مریم بیک خورمیزی؛ زهرا گلی زاده؛ محبوبه میرزایی


login