ایزدخواه, محمد مهدی, یحیائی, سبحان. (1395). تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), 102-135. doi: 10.22054/cs.2017.7006
محمد مهدی ایزدخواه; سبحان یحیائی. "تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 5, 1395, 102-135. doi: 10.22054/cs.2017.7006
ایزدخواه, محمد مهدی, یحیائی, سبحان. (1395). 'تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), pp. 102-135. doi: 10.22054/cs.2017.7006
ایزدخواه, محمد مهدی, یحیائی, سبحان. تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(5): 102-135. doi: 10.22054/cs.2017.7006


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login