1.

فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران)

صفحه 1-32
محمد رضایی؛ مریم پورعسکری

2.

رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394)

صفحه 34-75
علیرضا عبداللهی نژاد؛ جواد صادقی؛ ابوذر قاسمی نژاد

3.

تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام

صفحه 75-100
سیده زهرا اجاق؛ سید رسول میرزایی موسوی

4.

تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی

صفحه 102-135
محمد مهدی ایزدخواه؛ سبحان یحیائی

5.

بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)

صفحه 136-166
شیوا مرادی؛ نادر نادری

6.

ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی

صفحه 168-206
علی انتظاری؛ مقصود امیری؛ نجمه سادات مرتجی

7.

نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی)

صفحه 207-242
علی اصغر کیاء؛ المیرا فتوحی کندلجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login