مرادی, شیوا, نادری, نادر. (1395). بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), 136-166. doi: 10.22054/cs.2017.7007
شیوا مرادی; نادر نادری. "بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 5, 1395, 136-166. doi: 10.22054/cs.2017.7007
مرادی, شیوا, نادری, نادر. (1395). 'بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), pp. 136-166. doi: 10.22054/cs.2017.7007
مرادی, شیوا, نادری, نادر. بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(5): 136-166. doi: 10.22054/cs.2017.7007


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login