ابراهیم پور، حبیب؛ سیدنقوی، میرعلی و یعقوبی، نورمحمد. (1390). عوامل موثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعه موردی منطقه گردشگری سرعین). فصلنامه مطالعات جهانگردی، 1(14)، 69-92.
- اسعدی، میرمحمد و سعیدا اردکانی، سعید. (1394). ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (موردمطالعه: استان یزد). دوفصلنامه کاوشهای مدیریت بازرگانی، 7(14)، 147-167.
- اسلامی دولابی، فیصل و شیخی، محمدتقی. (1389). بررسی جامعه شناختی موانع توسعه گردشگری در جزیره قشم. مجموعهمقالات ششمینهمایشملی فرهنگیگردشگریخلیج همیشهفارس، تهران: مرکز گردشگری علم و فرهنگی دانشجویان ایران.
- امینبیدختی، علیاکبر و روحیپور، سپیده. (1392). تأثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری استان سمنان. مجلهبرنامهریزیوتوسعهگردشگری، 2(6)،160-180.
- آذر، عادل؛ خسروانی، فرزانه و جلالی، رضا. (1395). تحقیق در عملیات نرم رویکردهای ساختاردهی مسئله، تهران: انتشارات مدیریت صنعتی.
- بحرینی زاده، منیجه؛ سلیمیفرد، خداکرم و زمانی، زینب. (1393). تحلیل اهمیت-عملکرد ویژگیهای مکانهای تاریخی ایران از دید گردشگران خارجی (مورد مطالعه عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان). فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 4(4)، 85-104.
- پورفرج، اکبر؛ تاجزاده نمین، ابوالفضل و علیپوریانزاده، راحیل. (1392). ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتلهای پنج ستاره شهر تهران. فصلنامهمطالعاتمدیریتگردشگری، 8(21)، 89-106.
- حقیقی کفاش، مهدی و باقری، حامد. (1391). کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتلهای چهار ستارة شهر شیراز. فصلنامهمطالعاتمدیریتگردشگری، 7(20)، 1-29.
- خلیلزاده، جلایر. (1387). اهمیتکیفیت خدماتدرهتلدارینوین، تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
- زنگیآبادی، علی؛ ضیایی، محمود؛ بایزیدپور، هیمن و کهزادی، اسفندیار. (1389). تحلیلی بر وضعیت امکانات و تسهیلات گردشگری استان کردستان از دید گردشگران. فصلنامهجغرافیاییانسانی، 2(4)، 39-56.
- طاهری دمنه، محسن؛ فرمانی، سکینه و مستوفی الممالکی، رضا. (1390). بررسی چالشهای موجود در صنعت گردشگری شهر شیراز در ارتباط با محدودیت مراکز اقامتی. مجله مطالعات و پژوهشهای شهری منطقهای، 2(8)، 117-132.
- طوطیان اصفهانی، محمد و انصاری، آذرنوش. (1395). سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد). فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 6(1)، 179-200.
- علاالدینی، پویا و چینی، سیدعارف. (1391). کیفیت خدمات و رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: مشتریان خارجی هتلهای چهار و پنج ستاره ایران). فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، 1(4)، 87-101.
- علامه، سیدمحسن و نکتهدان، ایمانه. (1389). بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتلهای چهار و پنج ستاره اصفهان). دو فصلنامه مدیریت بازرگانی، 2(5)، 109-124.
- مروتی شریف آبادی، علی؛ عزیزی، فاطمه و جمشیدی، زینب. (1395). تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی. فصلنامهمطالعاتمدیریتگردشگری، 11(33)، 85-104.
- نقوی، سیدعلی. (1395). ابزار و تکنیکهای کاربردی در پژوهشهای مدیریتی، تهران: انتشارات موجک.
- وودروف، هلن (1385). بازاریابیخدمات (ترجمه محمدابراهیمگوهریان)، تهران: انتشارات امیرکبیر.
- Campo, S.,Yague, M. (2009). Exploring non-linear effects of determinants on tourists satisfaction. International Journal of culture, Tourism and Hospitality Research, 3(2), 127-138.
- Chaves, M.S., Gomes, R., & Pedron, C. (2012). Analysing reviews in the Web 2.0: Small and Medium Hotels in Portugal.
Journal of Tourism Management, 33(5), 1286-1287.
- Chi Hau, T., & Omar, K. (2014). The Impact of Service Quality on Tourist Satisfaction: The Case Study of Rantau Abang Beach as a Turtle Sanctuary Destination. Mediterranean Journal of Social Sciences, 5(23), 1827-1832.
- Foo, J. A., McGuiggan, R., & Yiannakis, A. (2004). Roles tourists play an australian perspective. Annals of Tourism Research, 31(2), 408-427.
- Hsieh, L.F., Lin, L.H., & Lin, Y.Y. (2008). Service quality measurement architecture for hot spring hotels in Taiwan. Tourism management, 29(1), 429-438.
- Jasinskas, E., Streimikiene, D., Svagzdiene, B., & Simanavicius, A. (2016). Impact of hotel service quality on the loyalty of customers. EconomicResearch Ekonomska Istrazivanja, 29(1): 559-572.
- Lai, L.K., & Hitchcock, M. (2016). A comparison of service quality attributes for stand-alone and resort-based luxury hotels in Macau: 3-Dimensional importanceperformance analysis. Journal of Tourism Management, 55(1), 139-159.
- Liat, C. B., Mansori, S., & Huei, C. T. (2014). The associations between service quality, corporate image, customer satisfaction and loyalty: Evidence from the Malaysian hotel industry. Journal of Hospitality Marketing &Management, 23(3), 314-326.
- Martilla, J.A., & James, J.C. (1997). Importance-Performance Analysis. Journal of Marketing, 41(1), 77–79.
- Prajogo, D. & McDermott, P. (2011). Examining competitive priorities and competitive advantage in service organisations using Importance-Performance Analysis matrix. Journal of Managing Service Quality, 21(5), 465-483.
- Song, H., Veen, R., Li, G., Chen, J. (2012). The hong kong tourist satisfaction index. Annals of Tourism Research, 39(1), 459-479.
- Xia, W., Jie, Z., Chaolin, G., Feng, Z. (2009). Examining antecedents and consequences of tourist satisfaction: A structural modeling approach.
Tsinghua Science and Technology, 14)1), 107-214.