1.

بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی

صفحه 3-30
اسماعیل زارعی زوارکی

2.

یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحه‌نمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغت‌های انگلیسی

صفحه 32-46
مرجان مرشدی؛ سیاوش طالع پسند؛ علی محمد رضایی

3.

تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی

صفحه 47-66
رحیم مرادی؛ ثریا خزائی؛ راضیه کریمی؛ الهه ولایتی

4.

تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم

صفحه 67-80
زهرا کیارسی؛ سمیه کیارسی؛ آزاده کیارسی

5.

بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

صفحه 81-106
محمود نجفی؛ حمید رضا مقامی؛ جواد حسینی؛ نصرت جعفری

6.

نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی

صفحه 107-121
یاسمن علیزاده؛ محمد جوادی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login