| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,213 |
| تعداد مقالات | 17,989 |
| تعداد مشاهده مقاله | 55,285,289 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,918,542 |
| 1. | بازنگری برنامه درسی دورهی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی | |
| صفحه 3-30 | ||
| اسماعیل زارعی زوارکی | ||
| 2. | یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحهنمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغتهای انگلیسی | |
| صفحه 32-46 | ||
| مرجان مرشدی؛ سیاوش طالع پسند؛ علی محمد رضایی | ||
| 3. | تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی | |
| صفحه 47-66 | ||
| رحیم مرادی؛ ثریا خزائی؛ راضیه کریمی؛ الهه ولایتی | ||
| 4. | تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم | |
| صفحه 67-80 | ||
| زهرا کیارسی؛ سمیه کیارسی؛ آزاده کیارسی | ||
| 5. | بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان | |
| صفحه 81-106 | ||
| محمود نجفی؛ حمید رضا مقامی؛ جواد حسینی؛ نصرت جعفری | ||
| 6. | نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی | |
| صفحه 107-121 | ||
| یاسمن علیزاده؛ محمد جوادی پور | ||