1.

تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی

صفحه 5-34
عظیم زارعی؛ مهری شهریاری

2.

بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا

صفحه 35-76
معین عبدالمحمد سقا؛ مرتضی هندیجانی فرد؛ علیرضا کوشکی جهرمی

3.

بررسی تاثیر فناوری‌های جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران

صفحه 77-98
لیلی قماشچی؛ محمدرضا معتدل؛ عباس طلوعی اشلقی

4.

توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان کوچک و متوسط با استفاده از توسعه‌کارآفرینی دیجیتال

صفحه 99-128
ملیکا فرد؛ محمدرضا کاباران زاد قدیم؛ جلال حقیقت منفرد

5.

طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش

صفحه 129-154
فاطمه ثقفی؛ منصوره حورعلی؛ محمد اسلامی

6.

پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستم‌های پیشنهاددهنده در محیط‌های آنلاین

صفحه 155-186
مهدی فرمانی؛ محمد غفاری؛ مصطفی زندی نسب

7.

هم‌افزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روش‌های خوشه‌بندی مبتنی بر گراف

صفحه 187-216
زهرا شیرانی؛ امیر جلالی بیدگلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login