1.

الگوی تأثیر عوامل محیطی- اجتماعی بر چرخه انگیزش-یادگیری مادام‌العمر دانشجویان پلیس

صفحه 7-27
جواد عینی پور؛ اصحاب حبیب زاده؛ صغری ابراهیمی قوام

2.

ارائه مدلی برای میل به ماندگاری در معلمان دوره متوسطه اول آموزش و پرورش شهر تهران

صفحه 29-56
محمد علی حسینی؛ نادرقلی قورچیان؛ سید علی سجادی

3.

بدفهمی های دانش آموزان دوزبانه در دروس فارسی و نگارش و نقش زبان مادری

صفحه 57-76
رضا میرعرب رضی؛ مصطفی عزیزی شمامی؛ ابراهیم قره مشک غراوی

4.

شناسایی مبانی علمی و فلسفی آموزش دانش‌آموزان تیزهوش در فنلاند و ایران و ارائه الگویی برای ایران

صفحه 77-103
مرتضی نظری؛ ابوطالب سعادتی شامیر؛ خسرو باقری نوعپرست؛ صادق رضایی

5.

اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر باورهای خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دچار افت تحصیلی

صفحه 105-118
علی شیخ الاسلامی؛ حسین قمری گیوی؛ رویا حقوقی

6.

اثربخشی آموزش از طریق فلش کارت‌های مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

صفحه 119-138
بی بی نعیمه ابریشمی زاده؛ سید امیر قاسم تبار؛ سید عبدالله قاسم تبار

7.

مبانی انسان شناختی علامه حسن زاده آملی واستنتاج اصول وروشهای تربیت اجتماعی ازآن

صفحه 139-164
سیدصدرالدین شریعتی؛ روح اله حسن زاده؛ سعید بهشتی؛ احمد سلحشور

8.

اثر‌بخشی باور/جهت انگیزشی و خلاقیت شناختی/شخصیتی بر ارتقاء پیشرفت‌تحصیلی

صفحه 165-188
لیلا مردعلی؛ علیرضا پیرخائفی؛ مجتبی صداقتی فرد

9.

نقش ویژگی های شخصیتی در کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار

صفحه 77-104
صادقه آیینه وند؛ علی دلاور؛ افسانه مظفری؛ نسیم مجیدی قهرودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login