1.

بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر)

صفحه 9-45
محمد رضا کریمی علویجه؛ مریم گلستانی

2.

شناسایی شاخص‌های امکان‌سنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران

صفحه 47-78
سحر پیرجمادی؛ مرتضی مطهری؛ مهدی کروبی؛ احمد محمودی

3.

تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر)

صفحه 79-111
مریم محمودی؛ محمد چیذری؛ خلیل کلانتری؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری

4.

مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر

صفحه 113-146
سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ احمد پوراحمد؛ کرامت اله زیاری

5.

مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها

صفحه 147-178
علی اصغر مباشری؛ فاطمه شکاری؛ مسلم باقری؛ زهرا معاون؛ مهرداد کیانی

6.

ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب

صفحه 179-206
امیرمحمد کلابی

7.

مدل اعتلای برند مقصد گردشگری

صفحه 207-237
منیژه حقیقی نسب؛ اعظم میرسلیمانی؛ پیوند میرزائیان خمسه

8.

به‌کارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی

صفحه 239-264
فاطمه زرگران خوزانی؛ عطیه شاه جعفری؛ محمد حمید ملائی

9.

شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال)

صفحه 265-302
محمدرضا ربیعی مندجین؛ علی غلامی؛ محمد علیزاده؛ فاطمه محمد زاده لاریجانی

10.

توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته

صفحه 30-331
سمیه اسماعیل زاده؛ نرگس دل افروز؛ علی قلیپور؛ نصرالله مولایی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login