1.

سال هفدهم ـ شماره 57 – بهار 1401


2.

بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر)

صفحه 9-45
محمد رضا کریمی علویجه؛ مریم گلستانی

3.

شناسایی شاخص‌های امکان‌سنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران

صفحه 47-78
سحر پیرجمادی؛ مرتضی مطهری؛ مهدی کروبی؛ احمد محمودی

4.

تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر)

صفحه 79-111
مریم محمودی؛ محمد چیذری؛ خلیل کلانتری؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری

5.

مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر

صفحه 113-146
سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ احمد پوراحمد؛ کرامت اله زیاری

6.

مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها

صفحه 147-178
علی اصغر مباشری؛ فاطمه شکاری؛ مسلم باقری؛ زهرا معاون؛ مهرداد کیانی

7.

ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب

صفحه 179-206
امیرمحمد کلابی

8.

مدل اعتلای برند مقصد گردشگری

صفحه 207-237
منیژه حقیقی نسب؛ اعظم میرسلیمانی؛ پیوند میرزائیان خمسه

9.

به‌کارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی

صفحه 239-264
فاطمه زرگران خوزانی؛ عطیه شاه جعفری؛ محمد حمید ملائی

10.

شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال)

صفحه 265-302
محمدرضا ربیعی مندجین؛ علی غلامی؛ محمد علیزاده؛ فاطمه محمد زاده لاریجانی

11.

توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته

صفحه 30-331
سمیه اسماعیل زاده؛ نرگس دل افروز؛ علی قلیپور؛ نصرالله مولایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login