| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,201 |
| تعداد مقالات | 17,933 |
| تعداد مشاهده مقاله | 54,982,593 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,775,102 |
| 1. | مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاههای ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی | |
| صفحه 6-42 | ||
| فرناز عین خواه؛ ابراهیم صالحی عمران | ||
| 2. | تحلیل و واکاوی ویژگیهای مدیران موفق مدارس چندپایه | |
| صفحه 44-80 | ||
| هادی قاسمی؛ مسلم چرابین؛ محمد کریمی؛ علی معقول | ||
| 3. | بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی | |
| صفحه 82-103 | ||
| ابراهیم آریانی قیزقاپان؛ فاطمه قنبری چشمه کمره؛ سحر شهبازی | ||
| 4. | تحلیل انتقادی سیاستهای توانمندسازی معلمان | |
| صفحه 104-135 | ||
| اکرم طالبی؛ علی خورسندی؛ سعید غیاثی | ||
| 5. | مؤلفههای ارتقای کیفیت کاری مدیران و کارکنان دانشگاه کابل | |
| صفحه 136-159 | ||
| علی فطرت | ||
| 6. | راهکارهای تسهیلکنندۀ فعالیت در پژوهشسراهای دانشآموزی؛ دیدگاه معلّمان | |
| صفحه 160-178 | ||
| فاطمه خالوندی؛ فاطمه ابوالی؛ فخرالسادات نصیری ولیک بنی | ||
| 7. | درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی | |
| صفحه 180-208 | ||
| آرش رسته مقدم | ||