1.

مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌های ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی

صفحه 6-42
فرناز عین خواه؛ ابراهیم صالحی عمران

2.

تحلیل و واکاوی ویژگی‌های مدیران موفق مدارس چندپایه

صفحه 44-80
هادی قاسمی؛ مسلم چرابین؛ محمد کریمی؛ علی معقول

3.

بررسی ویژگی‏ های روان‌سنجی پرسشنامه‏ بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی

صفحه 82-103
ابراهیم آریانی قیزقاپان؛ فاطمه قنبری چشمه کمره؛ سحر شهبازی

4.

تحلیل انتقادی سیاست‌های توانمندسازی معلمان

صفحه 104-135
اکرم طالبی؛ علی خورسندی؛ سعید غیاثی

5.

مؤلفه‌های ارتقای کیفیت کاری مدیران و کارکنان دانشگاه کابل

صفحه 136-159
علی فطرت

6.

راهکارهای تسهیل‌کنندۀ فعالیت‌ در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی؛ دیدگاه معلّمان

صفحه 160-178
فاطمه خالوندی؛ فاطمه ابوالی؛ فخرالسادات نصیری ولیک بنی

7.

درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی

صفحه 180-208
آرش رسته مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login