1.

مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی

صفحه 1-39
فرزانه میکاییلی منیع؛ بهزاد ارژنگی؛ گلدار یارمحمدی شورگلی؛ علی عیسی زادگان

2.

ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتیاد به خرید حضوری در نمونه ایرانی

صفحه 41-75
فرزین باقری شیخانگفشه؛ زهرا خانی؛ حجت الله فراهانی؛ پرویز آزادفلاح

3.

تدوین الگوی آموزشی تاب آوری دانش آموزان مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموزان تاب آور؛ یک مطالعه کیفی

صفحه 77-116
فهیمه سنائی؛ رضوان السادات جزایری؛ مریم فاتحی زاده

4.

تاثیر زوج درمانی هیجان مدار بر اختلال استرس پس از سانحه ناشی از خشونت خانگی

صفحه 118-146
حسین محققی؛ محمدرضا روشنائی

5.

روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجی‌گری تنظیم هیجان.

صفحه 148-177
آرش سلیمی؛ تورج هاشمی نصرت آباد؛ زینب خانجانی

6.

اثربخشی برنامه مداخله پیش‌زبانی خانواده محور بر مهارت‌های هیجانی-اجتماعی کودکان زیر دو سال با تاخیر ارتباطی

صفحه 179-202
فاطمه نیک‌خو؛ عسگر علیمحمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login