1.

چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار

صفحه 1-39
جواد نظریان جشن آبادی؛ محمدحسین رونقی؛ مسلم علیمحمدلو؛ ابوالقاسم ابراهیمی

2.

طراحی مدلی پویا مبتنی بر متن کاوی و روش‌های نرم جهت تعیین مهم‌ترین عوامل کلیدی مدل‌های کسب‌وکار الکترونیک

صفحه 41-80
محسن شفیعی نیک آبادی؛ رویا اسماعیل زاده؛ مینا آبفروش

3.

شناسایی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی

صفحه 81-120
وحید شریفی؛ غلامرضا هاشم زاده خوراسگانی؛ سید علیرضا درخشان؛ اشرف شاه منصوری؛ ابو تراب علیرضایی

4.

شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان

صفحه 121-152
محمد باشکوه اجیرلو؛ گلثوم اکبری آرباطان؛ مهدی ابراهیم زاده

5.

مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان

صفحه 153-183
اسماعیل مزروعی نصرابادی؛ زهرا صادقی آرانی؛ مصطفی سلمان نژاد

6.

مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری

صفحه 185-217
مهدی محمدی راز؛ مریم شریف نژاد؛ محمدحسن فطرس

7.

شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی)

صفحه 219-257
امیر والافر؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ داود فیض

8.

توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP

صفحه 259-296
پیام فقیهی؛ مهرداد کازرونی

9.

تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان

صفحه 297-326
مهسا اکبری؛ مصطفی بیگدلی؛ پروانه چارستاد

10.

سیستم توصیه‌گر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف

صفحه 327-360
فاطمه رضایی مهر؛ چیترا دادخواه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login