1.

طراحی هستان‌شناسی اشیاء یادگیری الکترونیکی براساس استاندارد فراداده شیء یادگیری در مخازن سازمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران

صفحه 1-20
لیلا عربگری؛ معصومه کربلاآقایی کامران؛ زویا آبام؛ عاطفه شریف

2.

اهمیت نقاط دستیابی به منابع اطلاعاتی دیجیتال از دیدگاه پژوهشگران علوم انسانی: مطالعه موردی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

صفحه 21-40
حمیدرضا رادفر

3.

اضطراب اطلاعاتی و حدود وثغور آن: مطالعه‌ای به روش مرور سیستماتیک

صفحه 41-60
علی ایمان زاده؛ نعیمه بیرام پور باسمنج؛ مریم مرندی حیدرلو

4.

مطالعه جامعه شناختی نقش جمع گرایی فرهنگی در اشتراک دانش (مورد مطالعه:دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز)

صفحه 61-80
داود قاسم زاده؛ محمد باقر علیزاده اقدم

5.

هستی نگاری راویان ضعیف؛ کاوشی در دلایل تضعیف

صفحه 81-100
فرحناز افضلی قادی؛ فریبرز خسروی

6.

شناسایی ابعاد و طراحی مدل مدیریت پنهان سازی دانش با استفاده از رویکرد فراترکیب

صفحه 101-120
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ غلام رضا مالکی فارسانی؛ الهه مشرف قهفرخی؛ سمیه شاه بندری قوچانی

7.

سازوکاری برای مدیریت زمان و افزایش دقت اطلاعات هنگام استفاده از کتابخانه سلنیوم

فرناز تقی زاده کورایم؛ محمدرضا کاباران زاد قدیم؛ سیدعبداله امین موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login