1.

رابطه پردازش حسی با مشکلات رفتاری و تعاملات اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم: نقش میانجی اضطراب

صفحه 1-38
ذوالفقار عبدالمهدی لفته؛ خدامراد مومنی؛ جهانگیر کرمی؛ حیدر حاتم العچرش

2.

اثربخشی طرح‌واره درمانی هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان، عدم تحمل بلاتکلیفی و انعطاف‌پذیری شناختی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر

صفحه 39-68
کبری غنی زاده بالدرلو؛ نعیمه محب؛ مرضیه علیوندی وفا؛ معصومه آزموده

3.

تاثیر مداخله عصب روانشناختی با و بدون تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی و حل مساله ریاضی در دانش ‎آموزان با اختلال یادگیری ریاضی

صفحه 69-105
شهرام واحدی؛ هلن سراجیان؛ غلامرضا چلبیانلو

4.

اثربخشی بازی‌درمانی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر تنظیم شناختی هیجانی، کارکردهای اجرایی و مهارت‌های ارتباطی در کودکان اختلال طیف اوتیسم

صفحه 107-144
محمد حاتمی‌نژاد؛ محمدرضا نوروزی همایون؛ اسماعیل صدری‌دمیرچی

5.

تحلیل کتاب‌سنجی و مرور نظامند کارکردهای اجرایی در حوزه اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی

صفحه 145-181
شهروز نعمتی

6.

تأثیر تدریس فارسی با الگوی طراحی آموزشی گانیه بر آگاهی واج شناختی و عملکرد حل مسئله دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر

صفحه 183-211
نفیسه معصومی شیجانی؛ سجاد رضائی؛ عذرا زبردست؛ سید ولی الله موسوی

7.

کیفیت زندگی مادران کودکان ناشنوا: تجربه زیسته با رویکرد پدیدارشناسی

صفحه 213-250
مریم ارفع؛ محمد عاشوری

8.

مروری نظام‌دار بر تأثیر سیستم ارتباط مبادله‌ی تصویر (پکس) بر رشد مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان دارای اختلال طیف اُتیسم

صفحه 251-302
سعید حسن زاده؛ سینا شاویسی

9.

نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه بین هوش هیجانی با مشکلات رفتاری عاطفی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

صفحه 303-332
بهاره رضائی؛ ساناز Eyni؛ مهدی زمستانی


login