دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,826
تعداد مشاهده مقاله54,814,682
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,691,238

1.

بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامه‏ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی

صفحه 1-21
سید بهاءالدین کریمی؛ دکتر حسن ملکی

2.

عوامل پیش‏بینی‏کننده‏های اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی

صفحه 20-41
دکتر مسیب یارمحمدی واصل

3.

مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی

صفحه 40-56
دکتر منصور سودانی؛ دکتر عبدالله شفیع آبادی؛ دکتر احمد اعتمادی؛ دکتر علی دلاور

4.

رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دوره‏های آموزش مهارت‏های (ICDL)

صفحه 56-74
بختیار محمودپور؛ موسی بندک؛ فرزاد زندی

5.

بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب

صفحه 74-101
دکتر محمدرضا نیلی احمدآبادی

6.

ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی

صفحه 100-114
دکتر کریم سواری؛ دکتر کیومرث بشلیده؛ دکتر منیجه شهنی ییلاق

7.

مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روش‏های زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‏آموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85

صفحه 114-137
کبری امامی؛ دکتر جمال الدین کولایی نژاد


login