1.

بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامه‏ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی

صفحه 1-21
سید بهاءالدین کریمی؛ دکتر حسن ملکی

2.

عوامل پیش‏بینی‏کننده‏های اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی

صفحه 20-41
دکتر مسیب یارمحمدی واصل

3.

مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی

صفحه 40-56
دکتر منصور سودانی؛ دکتر عبدالله شفیع آبادی؛ دکتر احمد اعتمادی؛ دکتر علی دلاور

4.

رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دوره‏های آموزش مهارت‏های (ICDL)

صفحه 56-74
بختیار محمودپور؛ موسی بندک؛ فرزاد زندی

5.

بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب

صفحه 74-101
دکتر محمدرضا نیلی احمدآبادی

6.

ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی

صفحه 100-114
دکتر کریم سواری؛ دکتر کیومرث بشلیده؛ دکتر منیجه شهنی ییلاق

7.

مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روش‏های زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‏آموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85

صفحه 114-137
کبری امامی؛ دکتر جمال الدین کولایی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login