1.

مقایسه اثربخشی برنامه مشاوره انگیزشی نظام‌مند گروهی با دارو درمانی در کاهش علائم اختلال افسرده خویی

صفحه 1-23
فرانک رزاقیان؛ ایمان اله بیگدلی

2.

ساخت و تعیین ساختار عاملی و پایایی پرسشنامه تحلیل محتوای آشکار رؤیای دانشجویان دانشگاه اراک (MDQ.AU)

صفحه 25-54
سعید موسوی پور؛ محمد رفیعی؛ فرزانه غریبی

3.

تأثیر کارتون درمانی بر بهبود روابط بین فرزندان و والدین با تیپ‌های شخصیتیA و B

صفحه 55-78
نوشین سودمند؛ فرامرز سهرابی؛ حامد برماس

4.

اثربخشی گروه‌درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر وسواس فکری ـ عملی، باورهای فراشناخت و نشخوار فکری

صفحه 79-109
سودابه احمدی بجق؛ باب اله بخشی پور؛ محبوبه فرامرزی

5.

مقایسمقایسه‌ی نیمرخ عصب - روان‌شناختی بیماران مبتلابه اختلال شخصیت وسواسی و اختلال وسواس فکری - جبری با جمعیت سالم

صفحه 107-132
نگین پاست؛ زهره خسروی؛ سید ابوالقاسم مهری نژاد

6.

اثربخشی آموزش گروهی رفتاردرمانی دیالکتیکی (DBT) بر بهبود کیفیت زندگی و کاهش تکانشوری بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک

صفحه 133-161
احمد برجعلی؛ محمدجواد بگیان کوله مرز؛ ، محمدعلی یزدان پناه؛ مسلم رجبی

7.

اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم

صفحه 161-185
هادی هاشمی رزینی؛ مینو کرم پور

8.

ارائه پرتوکل روان‌پویایی شن‌درمانی گروهی کوتاه مدت در نوجوانان داغدیده

صفحه 187-202
روبن زاده شرمین؛ علیرضا عابدین

9.

مدل ساختاری نظم بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان

صفحه 203-226
فروغ ادریسی؛ مصطفی خانزاده؛ عبدالمجید بحرینیان

10.

اثربخشی روان درمانی مبتنی بر بینش در درمان یک مورد اختلال شخصیت وابسته

صفحه 227-243
آیدا فرشام؛ روشنک خدابخش

11.

اثربخشی بازی مشترک مادر - کودک بر علائم اختلال کمبود توجه / بیش فعالی در دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی شهر اصفهان

صفحه 245-262
سعیده سبزیان؛ مهرداد کلانتری؛ حسینعلی مهرابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login