1.

استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر

صفحه 0-30
حسین مهدیان؛ حسن اسدزاده؛ حسن شعبانی؛ قدسی احقر؛ حسن احدی

2.

بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس

صفحه 1-23
فریبرز نیکدل؛ پروین کدیور؛ ولی الله فرزاد؛ یوسف کریمی

3.

پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی

صفحه 1-16
اکبر رضایی

4.

تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی

صفحه 1-21
مسعود حسین جاری؛ حمید رضا ذذاکری

5.

سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

صفحه 1-25
اسماعیل زارعی زوارکی؛ کمال عقیق؛ کاظم رستگار

6.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ)

صفحه 1-25
علی محمد رضایی؛ علی دللاور؛ حسن احدیث؛ فریبرز درتاج

7.

اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان

صفحه 1-23
محمد عسکری؛ ساسان ملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login