1.

تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی

صفحه 1-25
زهرا امین ابادی؛ حمید علیزاده؛ اسماعیل سعدی پور؛ صغرا ابراهیمی قوام؛ نورعلی فرخی

2.

مدل‌یابی ساختاری سبک های دلبستگی به خدا ،تاب آوری و سلامت روانی در والدین دارای کودکان نارسایی‌های رشدی و هوشی

صفحه 26-40
شهروز نعمتی؛ فرناز مهدی پور مارالانی

3.

مقایسه عملکرد عصب‌روان‌شناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر

صفحه 41-55
معصومه طیب لی؛ شهلا پزشک؛ ژانت هاشمی آذر؛ یوسف جلالی

4.

مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان

صفحه 56-80
اسحق رحیمیان بوگر؛ محمود نجفی

5.

بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی

صفحه 81-95
مژگان شوشتری؛ مختار ملک پور؛ احمد عابدی؛ امیر قمرانی

6.

تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری

صفحه 96-110
علیرضا بخشایش؛ کاظم برزگر بفروی؛ وجیهه مرادی عجمی

7.

ارزشیابی برنامه درسی دوره‌ی پیش‌دبستانی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در مراکز استثنایی استان آذربایجان‌غربی

صفحه 111-120
مرضیه دهقانی؛ فریناز اصغری؛ نعیمه دهقانی

8.

تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی به کمک چندرسانه‌ای آموزشی بر عزت‌نفس دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری‌ریاضی

صفحه 121-138
رحیم مرادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

9.

مقایسه خودمختاری و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی

صفحه 139-150
آسیه شامرادلو؛ شهلا البرزی؛ دیبا سیف


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login