1.

بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان

صفحه 1-24
مریم رحیمی مند؛ عباس عباس‌پور

2.

پیش ‏بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان

صفحه 25-43
علی شیخ الاسلامی؛ غفار کریمیان پور؛ روناک ویسی

3.

تبیین عوامل روان‌شناختی و اجتماعی بر نوع‌دوستی خیرین مدرسه‌ساز

صفحه 45-79
علی دلاور؛ زهرا شعبانی؛ یوسف کریمی؛ فریبرز درتاج

4.

پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس سبک‌های عاطفی

صفحه 81-95
رحیم بدری گرگری؛ شهرام واحدی؛ منصور بیرامی؛ جواد عینی‌پور

5.

نقش گشودگی به تجربه در پیش‌بینی سبک‌های هویت و تعهد

صفحه 97-117
عباس رحیمی نژاد؛ نسترن مرتضایی

6.

مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان

صفحه 119-134
حجت دهقانزاده؛ حسین دهقانزاده؛ داریوش نوروزی؛ محمد حسن امیرتیموری

7.

تاب‌آوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی

صفحه 135-155
زهرا قلی پور؛ سید علی مرعشی؛ مهناز مهرابی زاده هنرمند؛ نسرین ارشدی

8.

رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب رایانه با خودکارآمدی رایانه دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 157-173
علی خالق خواه؛ محمد مهدی بابائی منقاری

9.

توانایی پیش‌بینی ترجیحات تعامل بر اساس سبک‌های یادگیری دانشجویان دوره‌های آموزش مبتنی بر وب

صفحه 175-197
مریم پورجمشیدی

10.

تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی و عاطفی یادگیری

صفحه 199-223
شهنام آزاد مرد؛ هوشنگ طالبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login