دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,551,843
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,558,014

1.

بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان

صفحه 1-24
مریم رحیمی مند؛ عباس عباس‌پور

2.

پیش ‏بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان

صفحه 25-43
علی شیخ الاسلامی؛ غفار کریمیان پور؛ روناک ویسی

3.

تبیین عوامل روان‌شناختی و اجتماعی بر نوع‌دوستی خیرین مدرسه‌ساز

صفحه 45-79
علی دلاور؛ زهرا شعبانی؛ یوسف کریمی؛ فریبرز درتاج

4.

پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس سبک‌های عاطفی

صفحه 81-95
رحیم بدری گرگری؛ شهرام واحدی؛ منصور بیرامی؛ جواد عینی‌پور

5.

نقش گشودگی به تجربه در پیش‌بینی سبک‌های هویت و تعهد

صفحه 97-117
عباس رحیمی نژاد؛ نسترن مرتضایی

6.

مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان

صفحه 119-134
حجت دهقانزاده؛ حسین دهقانزاده؛ داریوش نوروزی؛ محمد حسن امیرتیموری

7.

تاب‌آوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی

صفحه 135-155
زهرا قلی پور؛ سید علی مرعشی؛ مهناز مهرابی زاده هنرمند؛ نسرین ارشدی

8.

رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب رایانه با خودکارآمدی رایانه دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 157-173
علی خالق خواه؛ محمد مهدی بابائی منقاری

9.

توانایی پیش‌بینی ترجیحات تعامل بر اساس سبک‌های یادگیری دانشجویان دوره‌های آموزش مبتنی بر وب

صفحه 175-197
مریم پورجمشیدی

10.

تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی و عاطفی یادگیری

صفحه 199-223
شهنام آزاد مرد؛ هوشنگ طالبی


login