دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,843,660
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,347,717

1.

ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان

صفحه 1-24
یعقوب عزیزی؛ علیرضا صادقی؛ حسین عبداللهی

2.

مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران

صفحه 25-45
عرفانه قاسم پور؛ رضوان حکیم زاده؛ احمد ملکی پور؛ احترام قاسم پور

3.

هویت حرفه‌ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی

صفحه 47-72
یوسف ادیب؛ اسکندر فتحی آذر؛ مریم مرندی حیدرلو

4.

طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران

صفحه 73-106
محمد اکبری بورنگ؛ علی اکبر عجم؛ حسین جعفری ثانی؛ رضا صابری؛ حسین شکوهی فرد

5.

طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی

صفحه 107-144
علی کشاورز زاده؛ محسن فرمهینی فراهانی

6.

تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی

صفحه 145-165
ابراهیم حاجیانی؛ سیدرضا صالحی امیری؛ حمید محمدظاهری


login