1.

تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور

دوره 9، شماره 35، بهار 1398، صفحه 1-18
میثم صادقی؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احسان جمالی

2.

تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و بهزیستی ذهنی

دوره 7، شماره 25، پاییز 1395، صفحه 1-28
رقیه اسدی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی

3.

تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS)

دوره 9، شماره 34، زمستان 1397، صفحه 1-26
سارا یداللهی؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ احمد برجعلی؛ نورعلی فرخی

4.

شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا

دوره 7، شماره 28، تابستان 1396، صفحه 1-32
نوشیروان محمدی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ اصغر مینائی

5.

کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد

دوره 8، شماره 32، تابستان 1397، صفحه 1-15
سمیه پوراحسان؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی

6.

مدل‌یابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربه‌ها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان

دوره 4، شماره 16، تابستان 1393، صفحه 83-116
زهرا کرمی باغطیفونی؛ نورعلی فرخی

7.

معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار

دوره 6، شماره 24، تابستان 1395، صفحه 43-81
نور علی فرخی؛ لیلا بهرامی

8.

مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل داده‌های آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008)

دوره 4، شماره 15، بهار 1393، صفحه 166-186
جلیل یونسی؛ فرزاد اسکندری؛ علی دلاور؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ نورعلی فرخی

9.

ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی

دوره 6، شماره 23، بهار 1395، صفحه 45-76
محمد رضا فلسفی نژاد؛ نور علی فرخی؛ لیلا بهرامی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.