نویسنده = نورعلی فرخی
تعداد مقالات: 9

1

تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور

دوره 9، شماره 35، بهار 1398، صفحه 0-22
میثم صادقی؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احسان جمالی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2018.27361.1655

2

تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و بهزیستی ذهنی

دوره 7، شماره 25، پاییز 1395، صفحه 1-28
رقیه اسدی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.249.1010

3

تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS)

دوره 9، شماره 34، زمستان 1397، صفحه 1-26
سارا یداللهی؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ احمد برجعلی؛ نورعلی فرخی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.8464.1258

4

شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا

دوره 7، شماره 28، تابستان 1396، صفحه 1-32
نوشیروان محمدی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ اصغر مینائی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.24991.1610

5

کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد

دوره 8، شماره 32، تابستان 1397، صفحه 1-15
سمیه پوراحسان؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2019.6811.1226

6

مدل‌یابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربه‌ها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان

دوره 4، شماره 16، تابستان 1393، صفحه 83-116
زهرا کرمی باغطیفونی؛ نورعلی فرخی

7

معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار

دوره 6، شماره 24، تابستان 1395، صفحه 43-81
نور علی فرخی؛ لیلا بهرامی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.6144.1186

8

مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل داده‌های آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008)

دوره 4، شماره 15، بهار 1393، صفحه 166-186
جلیل یونسی؛ فرزاد اسکندری؛ علی دلاور؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ نورعلی فرخی

9

ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی

دوره 6، شماره 23، بهار 1395، صفحه 45-76
محمد رضا فلسفی نژاد؛ نور علی فرخی؛ لیلا بهرامی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.6387.1196


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.